L’empatia és un dels fonaments de la intel·ligència emocional i intervé en totes les comunicacions interpersonals. Com ja sabem per experiència, l’empatia és una part fonamental en el procés de la venda presencial. En aquesta sessió parlarem, doncs, de com podem fer servir l’empatia a l’hora d’acostar-nos més als clients i sobretot, com la podem activar en tots els canals de relació, especialment en els canals de comunicació per Internet, com el correu electrònic, Whatssap, App o xarxes socials. En el desenvolupament de la sessió veurem els 3 tipus d’empatia que va identificar Daniel Goleman, el principal divulgador de la intel·ligència emocional: La utilitat és la de descobrir que la gestió dels canals presencials i virtuals ha d’estar orientada a identificar i entendre les necessitats dels clients. Les grans marques a Internet així ho fan. I la bona noticia és que quasi totes les eines ja les tenim a l’abast; només cal superar la por a fer-les servir. El cafè el farem a la sala Catalunya de la Cambra de Comerç de Manresa (plaça del Mercat, s/n-edifici Can Jorba), el dijous 5 d’abril a les 15.30 h.FEM UN CAFÈ AMB… EDUARD RAMOS
EMPATIA I RELACIÓ AMB EL CLIENT. COM FIDELITZAR ELS NOSTRES CLIENTS AMB INTERNET
Fem un cafè amb… EDUARD RAMOS
En aquesta segona edició parlarem amb en Eduard Ramos, el qual ens parlarà de: EMPATIA I INTERNET. Com fidelitzar els nostres clients amb Internet.Continuem amb el cicle mensual de xerrades amb persones que poden aportar-nos experiències interessants i noves visions de la realitat del comerç avui.